Regulamin sklepu

SKLEP INTERNETOWY działający pod adresem www.jogashop.pl prowadzony jest przez Lis Tomasz LTD, firmę działająca w oparciu o przepisy obowiązujace w Wielkiej Brytanii. Firma została zarejestrowana jako LIS TOMASZ LTD, Company No. 10097370, 18 CAVENDISH ROAD, N18 2LS LONDON, UNITED KINGDOM - Uwaga: pod tym adresem sprawdzisz wiarygodność i obowiazek rejestracyjny firmy. Wystawiamy normalne faktury/Rachunki bez Vat-u, każdy dokonany u Nas zakup mozna bez problemu zaksiegować w swojej firmie jako koszt zakupu bez możliwości pomniejszenia go o podatek Vat.

Wczesniej firma działała i zarejestrowana była w oparciu o przepisy Polskie i była płatnikiem Vat. Od 1 kwietnia 2016 roku wszystko się zmieniło. Również z dniem 28 kwietnia 2016 Polska Firma została zawieszona w działalności. Tym samym nie płaci składek Zusowskich jak i podatków w Polsce. Taki był Nasz wybór!

 

Kontakt w Polsce pozostał niezmieniony i dalej jest możliwy pod prywatnym adresem:

LIS TOMASZ,  58-570 Jelenia Góra, ul. Sabały 5

Konto I: LIS TOMASZ, 58-570 Jelenia Góra, ul. Sabały 5
Bank PKO BP SA/O Jelenia Góra 78102021240000830200089573
SWIFT: BPKOPLPW
IBAN: PL78102021240000830200089573

Konto II: LIS TOMASZ, 58-570 Jelenia Góra, ul. Sabały 5
BRE Bank SA - mBank 35114020040000380255190142
SWIFT: BREXPLPWMBK
IBAN: PL35114020040000380255190142

Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto poprawnie wypełni formularz zamówienia lub prześle faksem lub złoży telefonicznie zamówienie na sprzedawane przez nas produkty.

Zasady zakupów opieramy na wzajemnej uczciwości i nie wymagają specjalnego regulaminu, każdy posiada je w stopniu elementarnym. Sklep adresowany jest do klienta świadomego wzajemnych relacji miedzyludzkich. Za Dobry produkt trzeba zapłacić i jest to naturalne prawo we Wszechświecie dot. wymiany energii.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania Jak kupować w SKLEPIE JOGINA przez internet ?

1. Wybierz dział oraz kategorię poszukiwanego produktu w głównym panelu lub wpisz nazwę szukanego produktu do wyszukiwarki, i kliknij przycisk Szukaj . Wyświetlona zostanie tabela z produktami spełniającymi Twoje kryteria.

2. Aby włożyć produkt do koszyka należy kliknąć ikonę koszyka na liście produktów. Ukaże się powiększone zdjęcie i opis produktu oraz miejsce do wpisania ilości. Wpisz żądaną ilość sztuk, a następnie naciśnij przycisk Kupuję. Zawsze możesz obejrzeć zawartość swojego koszyka klikając w ikonę Koszyk w górnym prawym rogu. Możesz też wtedy wyjąć niechciane produkty z koszyka lub zmienić ich ilość.

3. Gdy już wybierzesz wszystkie produkty wywołaj podgląd koszyka a tam naciśnij przycisk Kasa. Zobaczysz formularz gdzie wpiszesz swój login i hasło, a jeżeli dokonujesz zakupów po raz pierwszy, przjedz do formularza adresowego, w który należy wpisać swoje dane. Po wysłaniu formularza transakcja zostaje sfinalizowana.

Czy można zamawiać produkty telefonicznie ?
Tak. Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem +48601718983, +48601876567

Co mogę zrobić w wypadku wątpliwości dotyczących rzeczy oferowanych przez sklep?
Najlepiej porozumieć się z nami mailem, Skype lub telefonicznie, albo też zadać pytanie w polu uwagi formularza kontakt. Zdarza się, że w sklepie rzeczywistym mamy produkty, których nie umieszczamy w internecie.

Jak długo będę czekał na przesyłkę ?
Zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od chwili ich złożenia, często jednak zdarza się, że przesyłka dociera do adresata w ciągu 3 dni . Jeżeli zdarzy się, że zamówionego artykułu nie ma akurat na magazynie, uzgodnimy z Tobą termin wysyłki zamówienia.

Czy w ceny artykułów oferowanych w sklepie wliczony jest podatek VAT?
NIE wszystkie podane ceny są cenami brutto.

Czy mogę uzyskać rabat ?
Tak, każdy klient, który dokona w naszym sklepie zakupów na łączną kwotę powyżej 300 zł lub dokonuje zakupów po raz kolejny ma prawo do rabatu przy dalszych zakupach. Przy kolejnych zakupach po zalogowaniu się do sklepu rabat jest naliczany automatycznie naszym stałym Klientom. Rabat obowiązuje także w naszym sklepie rzeczywistym.

Czy muszę potwierdzić zamówienie po jego wysłaniu ?
Nie. Ufamy naszym Klientom, dlatego rezygnujemy z proszenia ich o potwierdzenie zamówienia. Klienci, którzy wypełnią w formularzu zamówienia pole z adresem mailowym otrzymają potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Czy muszę podawać w zamówieniu swój adres mailowy lub telefon ?
Tak. W celu sprawdzenia ewentualnych pomyłek w zamówieniu lub adresie, a także na wypadek gdyby zamówiony towar miał dotrzeć z opóźnieniem, musimy mieć z Tobą szybki kontakt.

Jak mogę zapłacić za zamówienie ?

- Przedpłata na konto

- Pobranie przy odbiorze

Czy dostanę rachunek lub fakturę ?
Każdy klient wraz z zamówionym towarem otrzymuje Rachunek

Czy zakupione artykuły mogą zostać wysłane pod inny, wskazany przeze mnie adres, jako np. prezent / niespodzianka?
Tak, jest to możliwe

Czy zamówione artykuły mogą zostać wysłane za granicę ?
Oczywiście, ale tylko w przypadku kiedy klient dokonuje płatności przelewem na nasze konto. Wówczas w formularzu adresowym powinien wypełnić część Dane odbiorcy - wpisać tam imię, nazwisko, adres osoby, do której ma zostać wysłana przesyłka i kraj docelowy. Cennik opłat za przesyłki za granicę znajduje się na stronach POCZTY POLSKIEJ.

Czy sprzedawane artykuły są objęte gwarancją ?
Część towarów dostępnych w sklepie objętych jest gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne odeślij go na nasz koszt dołączając paragon lub fakturę. Do dwóch tygodni odeślemy pełnowartościowy produkt.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar jeśli nie spełnia on moich oczekiwań ?
Tak. Zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami klienci mogą zwracać produkty w ciągu 14 dni od daty zakupu,

Czy moje dane adresowe są używane wyłącznie do realizacji zamówienia ?
Tak. Dostęp do nich ma jedynie nasz personel realizujący zamówienie i nie będą one udostępniane żadnym firmom i osobom z zewnątrz.

Co się stanie, jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?
O nadaniu każdej przesyłki oraz planowanym terminie doręczenia informujemy zawsze mailowo. Jeżeli pomimo tego kurier nie zastanie klienta w domu, to zostawi on awizo na którym podany będzie kontaktowy numer telefonu pod który należy się zgłosić celem ustalenia nowego terminu doręczenia. Istnieje też możliwość bezpośredniego odbioru przesyłki z magazynu firmy kurierskiej, jednak należy to wcześniej skonsultować z działem obsługi klienta firmy kurierskiej

Co zrobić, jeżeli zachodzi podejrzenie że przesyłka została otwarta po drodze ?
Jeżeli zachodzi podejrzenie, że przesyłka została celowo otwarta przez osobę do tego nie uprawnioną (np. taśma bezpieczeństwa została naruszona), to należy w obecności kuriera dokonać otwarcia przesyłki i sprawdzenia jej zawartości. W razie wystąpienia niezgodności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem należy sporządzić protokół szkody. Jeżeli kurier nie dysponuje stosownym drukiem należy w sposób sczczegółowy opisać (na papierze) zaistniałą sytuację wraz z podaniem danych odbiorcy, brakującej zawartości, numeru przesyłki. Protokół musi zostać podpisany przez kuriera oraz osobę odbierającą przesyłkę!

Co zrobić jeżeli dostarczone produkty są niezgodne ze złożonym zamówieniem?
Jeżeli zawartość przesyłki różni się ilościowo lub jakościowo od złożonego zamówienia, to należy niezwłocznie poinformować o tym obsługę sklepu.